Saturday, March 26, 2011

HOT AIR BALLOON


Baru2 ni aku n hubby berkesempatan g tgk hot air balloon kat putrajaya..itupun otw balik dr Ipoh...Ramai org kat sana...aku pegi 2 hari berturut2 semata2 nak tangkap gambar balloon tu sbb 1st day (19/3/2011), aku tak larat nak tunggu sampai petang...Tapi besoknya (20/3/2011), aku pujuk hubby aku pegi sekali lg...Alhamdulillah, dpt jugak tangkap gambar balloon tu w/pun tak berkesempatan nak naik...Tapi aku rasa aku tak sanggup nak naik coz aku ni ada penyakit fobia..fobia gayat tpt tinggi..Jadi le dpt tgk dr bawah je...Hubby aku le syok sbb dpt jgk dia tangkap gambar dgn Darth Vader (klon) pd hari tu..kebetulan pulak ada booth Star Wars ni...Oklah tu w/pun Darth Vader, org kita jugak..hihihi...jadi le...


Sape bunuh sape ni?...













Posing dari jauh je...Balloon Garfield..

Ada jugak?...

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...