Friday, February 17, 2012

KUALA LUMPUR TOUR...

Cuti 4 hari baru ni, aku n hubby decided pegi jalan2 KL je...Saja je nak pegi sana..Yelah, asyik tempat2 yang jauh je nak pegi, padahal yg depan mata pun tak pegi lagi2...Dan kali ni betul2 tourlah coz aku guna semua public transport yg ada...From commuter - Rapid KL - LRT Putra - Monorel, semuanya aku naik...Jenuh weiii..turun naik - turun naik ni, dah sampai cramp kaki aku nak jalan...Tapi, takpe, jauh perjalanan, luas pandangan kan...


From KLCC

Guna laluan baru to Bukit Bintang (jambatan ber'aircond'...hehehe)

Singgah minum dulu...letih weiiii, jalan dari KLCC ke Bukit Bintang...hampir 2 km, mana tak letih..dah nak tercabut kaki aku..


Singgah Pavilion sat..

Ada bear...hehehe...


Salah satu kedai kat Pavilion.. Tengok hubby aku tu, pantang tengok...

Kenal tak?....

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...