Saturday, December 25, 2010

Pembantu rumah terbaik...

Pada sape2 yg mempunyai rambut yang sentiasa gugur atau membela kucing yang bulunya sentiasa ber'taburan' di atas lantai, aku ada satu cara yang paling mudah...menjimatkan kos elektrik (tak perlu sentiasa guna vacuum cleaner), ringan dan mudah (sesape yg malas sgt nak menyapu) dan murah (yg ni aku paling suka)...iaitu 'WIPER SET COSWAY'...Harganya pun tak mahal...masa aku beli waktu tu, harga pemegangnya baru RM9.90 satu set tapi sekarang tak pasti harganya dah berapa..dan dry wiper sheet, kalau tak silap aku RM4.90 satu kotak (isi ada 20 keping)...rupanye gini...



Ini pemegangnya



Wiper sheet



Lihat keberkesanannya....


U all boleh beli kat mana2 kedai cawangan COSWAY...itupun sekiranya stok masih ada...tapi dgn syarat kena ada kad keahlian COSWAY ataupun pinjam no. ahli kengkawan atau sedara-mara...atau guna juga no kad keahlian aku iaitu VPM294591 (norlinda binti daim)...try le..aku jamin ia mudah dan murah....




No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...