Tuesday, January 4, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011

Aku rasa masih tak terlewat untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011..Diharapkan kita sama2 melipat gandakan usaha untuk memenuhi azam dan impian kita...Serta ingin menjadi lebih baik daripada sebelumnya...Tapi, kadang-kala aku terfikir...berapa banyak azam yang saban tahun aku cuba untuk laksanakan telah berjaya aku capai?..entahlah...mungkin juga ada yang azam tinggal azam...dan ada masanya azam aku ni berulang2..yelah, tak dapat nak capai pd tahun tersebut, aku tanam semula azam yang sama utk tahun berikutnya...dan seterusnya..dan seterusnya...Lepas tu aku tukar azam lain pulak...So, apa azam U all semua?..Semoga azam2 U all ini dapat dicapai pada tahun ini...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...