Monday, July 25, 2011

TELEMOVIE SERAM TAPI PALING KELAKAR : "HANTU SUSU" - ASTRO

Baru2 ni, ASTRO siarkan satu telemovie bertajuk "Hantu Susu"....gabungan watak2 hantu keluaran ASTRO seperti Pontianak Kpg Batu, Langsuir, Penanggal dan Kum Kum..Kelakar giler... hasil gabungan lakonan Erra Fazira, Amy Mastura, Zarina AF dan Marsha AF... Memang best citer tu sampai aku tgk lagi ulangannya.. Aku suka dialognya yang selamba dek, buat aku tergelak  berguling2 (ye ke?..hihihi)...Nasib baik tak kuat sangat, kalau tidak sah2 jiran2 aku pikir aku dah mental, gelak sorang2..Kalau ada ulangannya lagi, jangan lupa tengok tau...Rugi kalau tak tengok..
(Credited to Astro)

Sinopsis Telefilem Hantu Susu
Mengisahkan 4 jenis hantu dari telemovie yang lepas iaitu Pontianak Kg. Batu (Erra Fazira), Kum Kum (Marsha Londoh) , Tangisan Langsuir (Zarina) dan Penanggal (Amy Mastura). Keempat empat hantu ni berpindah ke kampung baru dengan niat nak bertaubat dan jadi hantu baik tetapi di kampung tu mula ada pembunuhan dan mereka berempat cuba menyelamat kampung itu dari Hantu Susu.

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...