Sunday, July 3, 2011

JALAN2 CARI DURIAN DI KUALA KANGSAR, PERAK

Hari Sabtu baru ni, aku n hubby join konvoi cari durian..Kami pergi ke dusun durian di area Ulu Kernas, Kuala Kangsar..Kawasan dusun tu owned by Encik Sharif (officemate aku)...Best giler beb sbb dapat merasa kutip durian sendiri..Dah lah makan sampai dah over-loaded perut aku..Thanx 2 Encik Sharif sbb puas hati dapat makan durian ni..Siap ada tempoyak lagi bawak balik...Fresh-made from Ulu Kernas..


Gerbang masuk Kuala Kangsar..


Ini baru sikit...

Syoklah tu berjaya jumpa sebiji..

Hasil kutipan durian aku n hubby..hehehe, boleh tahan..

Tengok awek kecil tu...suka betul dia makan durian..

Berkelah di tepi dusun..bila lagi kan?..

Ishak n family baru je sampai, semasa aku n the geng dah kekenyangan..

Geng mencari durian...

Aku n hubby sempat singgah ke Jusco Kinta..Makan kat Kenny Roger's..Aku order spageti je..

Hubby aku mesti dengan nasinya..

Tropical fruit juice...sedap...

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...