Wednesday, December 28, 2011

IT'S MY TURN....

Pada 1/1/2012, giliran aku pulak yg kena transfer..Dari Utara ke Selatan..Mintanya di Lembah Klang, tapi terus kena ke bawah..Sedih memang sedih sbb dah semakin jauh... Kawasan Segamat, Johor yang aku sendiri pun tak pernah jejak..Biasanya kalau balik kpg, aku cuma g Muar dan Batu Pahat..Paling2 pun kawasan Tangkak dan Sagil..itupun masih dekat lagi kalau berbanding dgn Segamat...Tapi nak buat camne kan...dah keje makan gaji dgn gomen ni, kena menurut perintah lah ye...tak ikhlas nanti, tak elok pulak makanan yang masuk perut kita dibeli dgn duit gaji, jadi tak berkat...hmmm...nampak gayanya sekali lagi ler aku 'PJJ - perkahwinan jarak jauh) dgn hubby...kesian dia...
So, my collegues which will becoming my ex-collegues soon belanja makan kat 1Casuarina (Restoran Ipoh Mali)..Dah lama aku ajak hubby aku g sini, tapi tak sampai2 jugak kat sana..Alhamdulillah, tercapai jugak hasrat aku nak makan kat sana eventhough dah last2 week ni sebelum aku meninggalkan Ipoh...

Me 'n' Azura 'n' Mashitoh (yg ni pun kena transfer jugak..sama jugak le mcm aku..PJJ)

Fuad, Roshdi, En Hamzah 'n' Haris...

Sedap jugak makanan kat sini

Ini pulak kenangan di rumah sewa aku di Apartment Cherry Park, Ipoh..Hampir semua barang aku 'lego' kat officemates aku terutamanya electric appliances yg besar2...Kereta MyVi aku pun bukannya muat sangat pun kalau nak isi semua barang..Jadi, ada ler yg terpaksa kos melepas...



No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...