Thursday, December 15, 2011

SOLEMNIZATION 'N' WEDDING CEREMONY OF MY SIS IN LAW

Pada 11/12/2011, berlangsunglah majlis nikah (solemnization) my sis in law di Kajang, Selangor..Quite haywire jugaklah sbb majlis nikah dan sanding dibuat pada hari yang sama...Aku dah terkejar2 ke sana ke mari sbb kedua2 majlis berada di 2 tpt yang berbeza...Tugas aku, jadi tukang bagi doorgifts..Jenuh jugak berdiri dan sampai hari ni, kaki n pinggang masih lenguh2 lagi..Walau apapun, majlis tu Alhamdulillah berjalan dgn lancar..So, Selamat Pengantin Baru buat Ima n hubby Anwar..Semoga berbahagia hingga akhir hayat...

Jangan confuse, ni bukan tangan pengantin pengantin..tapi tangan aku...saja nak buat jugak henna ni..tak nak kalah..hehehe..

Solemnization ceremony di Surau Taman Ramal Indah, Kajang

Bapa mertua aku terlebih nervous masa tu....Yelah, nak nikahkan anak perempuan kesayangannya...Pengantin lelaki pulak yg nampak releks...

Majlis batalkan air sembahyang..




Majlis sanding...Pengantin pakai warna peach n kami (tuan rumah/penyambut tetamu) pakai warna hijau..


Senyum...jangan tak senyum..




HANTARAN DARIPADA PIHAK LELAKI





Ada lagi hantaran2 yang lain, tapi tak tau ler diaorg letak kat mana..Ini saja yg aku dpt snap..


HANTARAN  DARIPADA PIHAK PEREMPUAN










Aku n hubby sempat lagi posing one shot..Masa ni majlis dah nak bersurai, so baru ler sempat nak bergambar..

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...