Wednesday, September 26, 2012

AT LAST......ALHAMDULILLAH....

Syukur Alhamdulillah..... One of my wishlist has come true....Akhirnya, berjaya jugak aku dptkan no. lesen ni...Setelah berpenat-lelah nak settlekan ROE berbulan2 and mengharungi interview yg fuhhhh.....berasap ko.....selama berjam2 (1 1/2 jam je ....nasib baik g sekali je, kalau byk2 kali....mau pitam aku sbb nak kena baca nota je....hehehe), berbaloi jugak hasil yg ku dapat....TQ for all the doa's frm my mom n family n friends...n also my dearest hubby....Love uolls....(nanti kita belanja makan, ek...hehehe)...

p/s One of my colleague said just now....my V0912 was actually a special no. coz i've got this no. on Sept. 2012...ha'ah ye...tak terpikir pulak pasal tu...So, senang lah aku nak ingat bila aku dpt surat approval ni...good...good...good...hehehe....



No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...