Friday, September 14, 2012

SUASANA RIANG RIA RAYA DI JPPH SEGAMAT

Hari ni giliran ofis aku sendiri buat majlis jamuan raya...Banyak makanan yang terhidang...Sponsored by semua...TQ...Sedap2 pulak tu..sampai pening kepala aku sbb terlebih makan...Diorg semua lawa2 dan hensem2 hari ni....yelah, jamuan raya kan...masa ni lah nak melaram...Dlm majlis tu jugak ada selit2 kan game teka bilangan gula2 dlm samput ketupat dan pertandingan pakaian raya tercantik...So, nak tau siapa yg menang...So scroll kat bawah ni n enjoice....And again, TQ uolls for lovely event and foods....Nak tapau lah...hehehe...

Saling bergotong-royong...Bagusnya....Sayang uolls semua...



Menu yang terhidang...



Dan lagi...

Dan lagi...

Dan lagi...








MC hari ni...En Raes

Pembaca doa selamat...En Farais



Tayangan perutusan raya dari Dato KPP...




Turn aku bagi ucapan...Siap ada skrip lagi...takut melalut...biasa ler, tak boleh ada mic, mulalah aku ke laut....










Diselang-seli dengan majlis Salawat ke atas Nabi SAW








Tiba untuk acara seterusnya....Majlis saling bermaafan...Ni yang terharu ni...


























Time untuk makan....Tak sabar2 uoll semua?...
















Orang bujang ni segak hari ini...Eh, ye ke bujang?...Or single but not available?...






Khusyuknya aku menikmati sate...hehehe...



Teka...jangan tak teka...

Pemenang bersama teka jumlah gula2 dlm sampul ketupat....En Raes, En Zakaria dan Cik Siti Fatimah....Terpaksa kongsi hadiah...












Baru bersedia nak gambar ramai2....mula mengambil tempat masing2

1st snap...Smile...

2nd snap




Musykil jugak aku tengok gambar ni...Photographer ni nak ambik gambar akak berdua tu ke atau botol air tu?...


Aku tak abis2 makan...Kalau boleh, semuanya aku nak rasa....abislah diet aku...hehehe...

 Win the best dress - for women...Puan Jelinah....Merah menyala gitu...

  Win the best dress - for man....En Zakaria...Nampak segak tak?....

3 comments:

  1. Out of the ordinary information. Credit on behalf of the info!

    ReplyDelete
  2. meriah ekk.harap2 tahun depan ada lagi..hu hu...

    ReplyDelete
  3. Memang seronok sangat...insyaAllah kalau berkesempatan, kita buat lagi mcm ni...

    ReplyDelete

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...