Tuesday, May 12, 2015

SEMINAR JAUH NUN DI SANA.....LONDON !!!!!!

Assalam semua...hello....

Tersorry lah lagi...bersawang semua blog aku kali ni...bukannya tak de benda nak chat tapi bz bebenor nak update...ni bila ada sekali peluang, 3 citer aku update...hambik ko!!! hehehe....rasanya aku ada janji nak masukkan citer aku g seminar kat London nun di sana....baru jumpa gambar2nya...padahal citer thn lepas (bulan puasa thn 2013)...dah basi...hehehe....
Alhamdulillah dapat jugak aku peluang tinggalkan jejak kaki kat tempat omputih tu....TQ 2 my big bosses n department sbb hantar aku seminar kat sana (actually seminar aku kat University of Reading...Wokefield Park...)....TQ....TQ again...Merasalah jugak berpuasa dan bukak puasa kat sana...Jetlag jugak weiii.....Aku pergi musim panas....omputih kata summer....chewahhh...so siang nya lamalah sgt n malam sekejaplah sgt...dok seminggu je aku dah rasa nak balik Malaysia...bukannya apa, tak biasa... :(
Cuba bayangkan buka puasa pkl 9.00 mlm n imsak pukul 3.00 pagi...perut masih kenyang lagi, dah bersahur balik...n puasa dari pukul 3.00 pagi hingga 9.00 mlm...lebih 15 jam...Yg dah biasa no hal...yang tak biasa, menahan jiwa dan raga... itulah dugaan namanya...huhu...
Tapi London memang best....best utk tpt jln2 n best utk tpt shopping....Aku bernasib baik pergi geng yang kaki jln n kaki shopping....(TQ to Puan Azlina n En Khalid...best sgt pegi dgn uall)....happening sgt...Kitorg jln hentam kromo je...ikut map n tube...Alhamdulillah, sampai jugak pegi tpt yg teringin nak pegi...Oxford Street (sempat grab satu handbag kat sana), Buckingham Palace, Big Ben, London Eye (tgk dari jauh je) etc....
So, aku dah letak semua gambar aku kat sini...Dipersilakan tgk semua....Enjoice..... :)

Ni Heathrow Airport....Aku ambik gambar dari dlm teksi...

Seminar aku di University of Reading...jejak jugak kaki aku kat sana..seronok3x 


One of tempat wajib pergi...

Ni one of the tube station...

Posing sat kat lobi hotel (DeVere Hotel, Wokefield park, Reading) sebelum g jln2 lagi... 

Reading Town
Lagi satu tempat wajib....khas utk yg kaki shopping..


Posing lagi...

Posing dulu sebelum masuk bilik seminar...Awal lagi...


Bangunan ni next to our seminar's place (Mansion House, Wokefiled Park) n hotel... Ni semua kat dalam kawasan University of Reading...

Bukti aku kat sini...hehe
Technical visit kat Chilern Valley Winery...kilang proses wine n beer..kitorg tak join minum tau....harammmmm...




Ni tempat kami dinner...Berhadapan River Thames (tapi yg ni area suburban)...Posing dulu sementara tunggu nak berbuka puasa...





Posing lagi for the 2nd day...

Technical visit lagi tpt paling best...University Of Oxford....Kita posing2 dulu....







Yg ni hari dah nak balik, tapi sempat jln2 lagi kat kota London.


Buckingham Palace...

Jadilah ambik gambar dari luar pagar...Nak masuk, tiket mahal...huhu


London Eye kat belakang aku...

Big Ben


1 comment:

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...