Sunday, February 13, 2011

KARNIVAL WOW PUTRAJAYA...

Hari Sabtu semalam, on the way aku balik ke Bangi dari Ipoh, aku n hubby sempat singgah g Putrajaya..Hubby aku kata ada karnival sempena Hari Wilayah...Konon2 singgah nak beli air..alah yang harga satu set RM10 mcm air Yogurt ke, Dutch Lady ke..sebab rasanya kalau ada karnival2 mcm ni, mesti ada booth jual air yang sedap2 ni....Sampai je sana, mak oi....banyak jugak booth yang dibukak...Happenning gitu...

Tempat menunggang kuda pun ada...

Cute kan?...the little pony...

Motor Harley...tengah berangan nak bawak le tu...

Ini pun ada...


Mini konsert..

Pegang je...

Booth tempat jual makan2...


Singgah booth buah-buahan...Cik abang beli apa ye?..

Beli durian belanda rupanya....


Aku beli choco ice blended je...slurp..slurp...

Punya lah jauh berjalan...pegi setiap booth..tapi time makan, cari kan Alamanda Shopping Complex jugak..Tak tahan..panas sangat time tu...nak cari tempat aircond je...

Singgah KFC...Agak2 makan apa ye?

Set chicken + fish ring...hubby aku ni memang gila ikan...

Ini santapan aku...lapar giler beb...

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...