Wednesday, February 16, 2011

TAKDE KEJE..CARIK KEJE...

Aku postkan cerita ni, bukannya apa..Saja je...My hubby pun ada cakap...Dah takde keje le tu...Ye le..masa on the way balik to Ipoh semalam, sambil2 aku godek2 camera..aku snap le gambar2 sepanjang perjalanan dari Bandar Baru Bangi ke Ipoh...Mana le tau, boleh buat kenangan...hihihi...

Anak-anak yang ditinggalkan di rumah...Ini Miss Kelabu n her nickname Labu Wawa...

Yang ini Baby Putih...tapi hubby aku suruh tukar nama jadi Baby Brown sbb dah tak putih lagi..."Cian kena tinggal ye"...

Ini my hubby cum my loyal driver...

On the way back to Ipoh..Susur keluar dari Putrajaya

Kat sini pun aku snap jugak....Plaza Tol Putrajaya

Susur keluar ke Ipoh from Guthrie Highway...

Highway lengang je...masih tido kat rumah lagi kot...ye le still holiday...jelesnya...

Dah sampai...susur masuk ke Simpang Pulai...

Plaza Tol Simpang Pulai

Ipoh mali....

Stesen keretapi Ipoh


Dah sampai....Ni le rumah sewa aku..Cherry Apartment...masa untuk memunggah barang...

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...