Friday, January 4, 2013

HANG OUT TIME.... :-)

Rasa mcm dah lama aku tak hang out ramai2 dgn family aku....Susah nak carik masa yg sesuai apatah lagi bila dah duduk jauh2 ni...Parent kat Kuching, aku kat Segamat, hubby kat Bangi and adik + hubby kat Seri Kembangan....
Cuma baru2 ni ada kesempatan dpt berkumpul semua bila my parent dtg sini....and one place yg kitorg pegi....dinner at German Deli Imbiss...
1st time aku mkn kat sini....
Tempatnya taklah jauh sangat....dekat area Ampang dan tak jauh dari Hospital Ampang Puteri...
Cuma yg buat aku surprise tu...some of their foods with bigger size...XXL lagi...tercengang aku kejap sampai aku terpikir, mcm mana nak abis ni?....tapi memang kenyanglah mkn kat situ...dan mata pun mulalah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........................



My mom with bigger glass....Share 3 org sbb tak larat nak abiskan....

Cuba bandingkan perbezaannya....

Hubby with sausage....Size XXL...jenuh jgk nak abiskan...

Adik aku dgn diet dia...mkn sayur je....huhuhu

Ni yg buat aku tercengang....Mihun soup dlm mangkuk beso...ntah apa yg abah aku godek2 tu....

My bro in law with burger...ada lagi yg besar dari ni..

Yg ni dinner aku....Spaghetti with meatball...

And mashed potato....yg ni saiz kecik je....

Silalah makan semua...

Licin jugak akhirnya....hasil perkongsian ramai2....hehehe

Kiranya berbaloi jugaklah makan kat sini....kenyang giler and rasanya pun boleh tahan....
Uolls kalau nak try, moh lah datang....gerenti puas hati....


 Credited to FANPAGE GERMAN DELI IMBISS

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...