Wednesday, October 3, 2012

APC 2011

Cerita ni dah hampir 3 bulan berlalu tapi baru nak post sekrg.....Hadiahnya pun dah lama masuk dlm bank.....Hari ni baru dpt kiriman CD yang ada foto2 acara tu daripada HQ.....Banyak jugak gambar2 dlm tu tp aku ambik yg ada gambar aku je.....hehehe....Bukannya apa, nak masukkan semua dlm blog ni.....banyak bebenor....Kiranya hari tu one of my happiest day in my life....Dah 12 thn aku bekerja, Alhamdulillah rezeki aku pada thn ini....Actually, thn 2012 ni banyak betul benda2 yg best2 berlaku dlm hidup aku.....Syukur sangat2 atas kurniaan-Nya....So, Congratulations to all receivers and keep up the excellent works....

Majlis ini dirasmikan oleh Dato' KPP yang mana aku rasa lebih feeling terharu sbb ini thn terakhir beliau merasmikan majlis ini...His retirement day will be end of this year...Sedihnya....

Me and Zila....Posing dulu...

Our big bosses...


Koir JPPH....Sedap pulak dgr diorg nyanyi...

Man with specky actually my previous big boss yang bertanggungjawab bagi aku markah penilaian yg excellent....Dato' Phuah....TQ Dato' for giving me this honour....

Waiting


Queue up....Gambar dulu seblm naik stage..

Suka....suka....suka....hehehe...

Posing lagi...hehehe...


Gambar ramai2 buat kenangan....Posisi aku yg duduk depan sekali...

Gambar selepas makan....Semua muka happy2....

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...