Thursday, October 18, 2012

NAK TENGOK CITER APA EK?...

Hi uolls....baru ni aku post entry ttg filem 'Aku Terima Nikahnya'....Dah gian pulak nak tgk wayang lagi...hehehe...Walaupun AstroBest n AstroFirst dah ada kat tv tapi aku still jugak nak pegi tgk wayang....lagi feel kot sbb screen beso...Kat rumah screen kocik je, tak puas nak tgk...lagi ler kalau duduk next 2 my darling hubby....lebih2 lagi tgk citer hantu, ada ler yg kena peluk....hehehe.....konon....Tgk kat umah, dok jauh2...jerit pun sorang2...takut pun sorang2...dia pulak bantai gelak lagi ada...Tapi kalau kat cinema, tak bole sbb tgh tgk citer hantu, mana nak gelak...karang kena ketuk dgn org sebelah...hahaha....padan muka.

So, aku mula lah nak godek2 ni.... citer baru apa je ek kat cinema skrg ni...tak payah g jauh2...tak payah nak susah2... semuanya di hujung jari anda...Aku dah surf website ni http://www.gscmovies.com.my/
Ok jugak...semua citer2 baru ada kat sini...Siap ada masa tayangan lagi...kalau mcm aku ni, hujung mgg je lah yg ada...Ye lah, dah PJJ ni kan...jumpa hubby seminggu sekali...ok...ok...tak nak celoteh pjg2...nanti aku pulak yg tertukar mode 'sedih' dan 'terkenang'...nayo den...

Citer baru apa je yg ada ek? Citer Sinister ni mcm best je...citer hantu...hmmmm...ok gak...Ethan Hawke yg berlakon....hensem3x....hehehe...(ni tgk citer ke...tgk muka pelakon...hahaha)


 or Silent Hill Revelation...adoyai...3D lah pulak...mesti berpinar2 biji mata tgk...(toing...toing...)



Takpelah, uolls surf lah sendiri ye...happy surfing...

(p/s : Abg, jom g tgk wayang lagi...hehehe...saya belanja...)

No comments:

Post a Comment

Sincerely me,

Surf other entries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...